DOŻYNKI POWIATOWE W AD. 2010 W JUTROSINIE.

Serwis zawiera 5001 fraz

ściągnij bear share
Temat: Muza download moze ktos powiedziec....
sciagnij bear share i wyszukiwarce wpisz nazwe zespolu i tytul piosenki podobnie jest z aresem
Źródło: forum.otserv.pl/index.php?showtopic=13057

...

żużel na lodzie
Temat: III MISTRZOSTWA TORUNIA "SPEEDWAY NA LODZIE"
Już 12 lutego o godzinie 18:00 żużel na lodzie, na Tortorze Zapowiada się ciekawa impreza, choć wiadomo że nikt tego na poważnie nie traktuje Wreszcie będzie usłyszeć ten piękny śpiew...

łódzka specjalna strefa ekonomiczna
Temat: Szukam dobrego netu w Ozorkowie
Jak dialogowski dsl będzie dostępny w Ozo, to mam nadzieję sytuacja się trochę zmieni. Chociaż ja tego nie rozumiem, łódzka specjalna strefa ekonomiczna za oknem i operator nie oferuje dsla.... Z tego co...

święta dorota
Temat: Kochany Filipek odszedł za TM :( [*]
dzieki, wszystkim dziekuje za pamiec :calus: ten Klusek sie do mnie przyczepil strasznie ale wiem ze on ta kluskowatosc straci, oj straci, pani Doktor powiedziala ze to bedzie WIELGACHNY pies.:-o hihi swieta...

śmieszne esy
Temat: Co dziś /ostatnio sprawiło Ci radość?
śmieszne esy od Zielonej wiadomość
Źródło: forum.onetreehill.pl/viewtopic.php?t=162

...

żelazko do 100zł
Temat: MEDIA EXPERT WIELKIE OTWARCIE I WIELKA ŚCIEMA
...wiedziała jakie są praktyczne S:( Pokazuje mi 5 modeli żelazek(ten, ten, ten...)) J: ale który pani poleca, żeby się nie popsuł S: Tefal jest dobry (TEFAL FV5230) J: tylko że drogi jest dla mnie, bo...

życiorys kaczyńskiego
Temat: Wypadek prezydenckiego samolotu w Smoleńsku
">W Stanach ta sprawa nie byla nawet tak bardzo naglasniana. W tamtejszych mediach wazniejszy byl nawet powrot Tigera Woodsa do gry. Potwierdzone info. generalnie wiem, ze polska nie jest jakims gigantem na...

łamacz haseł do serwerów
Temat: poszukuje programu BRUTUS 2.0
poszukuje programu BRUTUS 2.0- to jest dokładnie łamacz haseł do serwerów ftp kont pocztowych itp. jezeli ktos ma inne takie programiki to by bylo fajnie + bedzie dnia 04 Sty 2007 15:40, w całości zmieniany 1...

św antoni padewski
Temat: Dwa medaliki do identyfikacji
Ten pierwszy to medalik medalik szkaplerzny zastępujacy szkaplerz karmelitański. http://pl.wikipedia.org/wiki/Szkaplerz Drugi :Awers MB Czestochowska,rewers Sw.Antoni Padewski. Chyba były srebrzone....

żurawianka
Temat: PIŁKA NOŻNA. PP półfinał na szczeblu podokręgu
z byka spadles czlowieku? jesli w ogole zurawianka da rade nowej sarzynie to tloki ja rozjada w finale z 5-jajo
Źródło:...

żbikot
Temat: rozbudowa RAM rozbudowałem ram do 3GB - i płyta obniżytła parametry
...na 166MH. Nigdy nic nie podkręcałem, i teraz nie wiem czy straciłem na "szybkości pracy duetu procek - RAM" czy nie. Na wielkości na pewno zyskałem, i dysk mniej...

śmierć film
Temat: Filmy.....
Dla ludzi, którzy kochają filmy z akcją w której przeplata się: męska przyjaźń, miłość, wojna, śmierć film, który zawsze bardzo mnie porusza i robi na mnie ogromne wrażenie... Pearl Harbor. Osobiście bardzo mi się film...

żeglarstwo morskie
Temat: W Warszawie łódki się same zwodowały :(
...robić tam karierę, właściclel pewnej firmy zajmującej się organizowaniem rejsów oraz pośrednictwem czarterowym w Chorwacji urządził w klubowej świetlicy regularne biuro, a na parkujacym na...

żarty o politykach
Temat: Kwaśniewski
Nie ma kogoś, kto sądzi, że żarty o politykach ostatnio zrobiły się żałosne? Prasa śledzi i wyolbrzymi każdą małą wpadkę Kaczyńskiego (np. ostatnio na pierwszej stronie pewnej gazety (Angora dokładniej) ukazała się...

ścieki komunalne
Temat: Projekty rozwojowe Chorzowa - Oczyszczalnia KLIMZOWIEC
...RPWiK w Chorzowie (przedsiębiorstwa państwowego) pozwalały na bieżące (coraz droższe) utrzymanie infrastruktury wodno-ściekowej bez możliwości jej zdecydowanej poprawy. W...

łownik poprawnej polszczyzny
Temat: dobry polski wordlist ?
my newsreader told me that Krystian wrote: poszukuje dobrego polskiego slownika - ktos pomoze ? Polecam "SÂ łownik Poprawnej Polszczyzny", wedÂług mnie jest bardzo dobry.
Źródło:...

ładowania wózków akumulatorowych
Temat: płyn chłodniczy mi zamarzł
Co w takim razie powiesz na to, że jeśli aku jest wyładowane powiedzmy w połowie i jak zapalisz auto to amperomioerz wskazuje prąd ładowania ok 30A? To co? Aku na śmietnik? czyżbyś zapalał auto na prostowniku, jest...

łazienki kielce
Temat: hurtownie sklepy itp itd
Linki - lazienki kuchnie Lazienki: www.poldom.szczecin.pl/ sklep.eurodom.pl/ www.silvan.pl/ www.durlik.pl/ www.fachmar.pl/ lazienki.pl/ www.sanitbuy.pl/ www.gejzer.pl/ www.cersanit.com.pl/...

życie i praca w irlandii
Temat: Ciekawe informacje, nie tylko dla rodzicow...
...jak przygotowac dziecko do pojscia do szkoly czy kodeks ruchu drogowego. Zreszta same spojrzcie na liste owych informacji: Dla pracownikow agencyjnych Dziecko w irlandzkiej szkole...

żandarm mp3
Temat: [Muzyka] Fajny kawałek
[Muzyka] Fajny kawałek Witam! Zaczerpnięto z precla: www.ap.krakow.pl/~raj/cud-maszyna- zandarm.mp3
Źródło:...

łóżko dzieciece
Temat: Kleszcze na podwórku!
Wronka mam dobrą obrożę - Preventic;-) No, ale co z tego, jak włażą na psa a pies wnosi na łóżko dziecięce;-((( No, a żeby pozbyć sie roślinek z działki - to musiałabym chyba wszystkich + trawy...niestety mało...

łapka na szczury
Temat: Szczury - jak walczyć?
Łopata,widla (co pod ręką),Duża łapka na szczury, duża łapka z zebami (przecina delikwenta w poł), trutka u nas pomoglo ale raz lopatami wybilismy z 40 i gniazdo siekiera.
Źródło:...

śmieszne odgłosy na komórke
Temat: Do telefonu
Ja bym cię prosił o super śmieszne odgłosy na komórkę. Jest coś takiego : Drodzy parafianie wypi****le Wam kazanie. Tego poszukuję. Z góry dzięki PS. Wszystkie odgłosy mile widziane ! ! !
Źródło:...

średni kurs sprzedaży
Temat: Wysyłka nowego Kindle przez Amazon, kiedy wreszcie będzie?
.../>Ja niestety nie miałem tyle szczęścia z VATem, po kolei: 1. Przez amazon.com zamówiłem Kindle 3 z 3G (wersja International, bez przejściówki, tylko z kablem usb), razem z dostawą...


Strona 1 / 2091 , 2, 3, 4, 5 ... 209